Izlaist uz saturu

Biežāk uzdotie jautājumi

Biežāk uzdotie jautājumi

Atrodiet atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par pasūtījumiem, piegādi un citiem jautājumiem

Lai izsekotu savu sūtījumu, lūdzu, apmeklējiet savu pasūtījuma apstiprinājuma lapu no apstiprinājuma e-pasta un pēc tam noklikšķiniet uz izsekošanas numura, lai tiktu novirzīts uz pareizo izsekošanas lapu. Jūsu pasūtījuma apstiprinājuma lapa atrodama, noklikšķinot uz pogas 'Skatīt pasūtījumu' sākotnējā e-pastā, ko saņēmāt, veicot pirkumu.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka lielākajai daļai preču apstrādes laiks ir no 1 līdz 3 dienām, lai gan mēs cenšamies nosūtīt visus pasūtījumus 24 stundu laikā. Jūs saņemsiet izsekošanas numuru pēc apstrādes laika, kad prece atstās noliktavu. Mūsu komanda jūs informēs, ja radīsies problēmas ar jūsu preces nosūtīšanu.

Lielākajai daļai mūsu produktu apstrādes laiks ir no 1 līdz 7 darba dienām atkarībā no preces, šajā laikā jūs varat mums nosūtīt e-pastu par pasūtījuma maiņu vai atcelšanu. Ja prece jau ir nosūtīta, pasūtījumu atcelt nevarēsiet, un tas būs jāatgriež mūsu noliktavā, lai saņemtu pilnu atmaksu. Precei jābūt oriģinālajā iepakojumā.

Ir trīs galvenie iemesli, kāpēc pasūtījums var tikt atcelts:

Noliktavas jautājumi: Var rasties neparedzēts krājumu trūkums.

Maksājuma metodes jautājumi: Izmantotā maksājuma metode tika noraidīta vai darījums netika apstiprināts.

Likumdošanas jautājumi: Dažus produktus likumdošanas ierobežojumu dēļ nevar piegādāt uz noteiktiem pasaules reģioniem.

Ja jūsu pasūtījums tika atcelts krājumu trūkuma vai likumdošanas ierobežojumu dēļ, mēs automātiski piedāvāsim atmaksu. Atmaksas gadījumā maksājums tiks atgriezts jūsu kontā 1 līdz 3 darba dienu laikā, atkarībā no izmantotās maksājuma metodes.

Ja pasūtīšanas laikā ievadījāt atlaides kodu, bet atlaide netika piemērota, lūdzu, sazinieties ar mums šeit, mēs atmaksāsim starpību, ja atlaides kods ir derīgs.

Tas ir bieži uzdots jautājums, un visbiežākais iemesls ir:

Ja izsekošanas lapā redzams "Pending" (gaida), mūsu sistēma var būt izvēlējusies nepareizu kurjeru jūsu sūtījumam. Ja sūtījums ir jaunāks par 48 stundām, viens no mūsu darbiniekiem pārbaudīs šo situāciju un nākamo 48 stundu laikā atjauninās jūsu izsekošanas lapu ar pareizo kurjeru. Tas attiecas uz visiem pasūtījumiem, izņemot tos, kas paredzēti Lielbritānijai, jo mēs nevaram izsekot Royal Mail izsekošanas numurus mūsu sistēmā; lūdzu, izmantojiet: https://www.royalmail.com/track-your-item#/

Mūsu standarta piegādes laiks lielākajai daļai produktu ir 1 līdz 2 nedēļas. Lūdzu, skatiet katra produkta aprakstu, lai iegūtu precīzāku piegādes laika novērtējumu, vai mūsu piegādes lapu.

Mēs piegādājam mūsu produktus visā pasaulē. Tomēr dažus produktus likumdošanas ierobežojumu dēļ nevar piegādāt uz noteiktām valstīm vai reģioniem. Ja produkts jūsu valstī nav piegādājams likumdošanas ierobežojumu dēļ, mēs atcelsim pasūtījumu un nekavējoties piedāvāsim atmaksu.

Standarta piegāde visiem produktiem ir bez maksas.

Mēs piedāvājam arī citas apmaksātas piegādes iespējas noteiktiem produktiem, un šīs iespējas var redzēt pasūtīšanas procesa sadaļā "Piegāde".

Jā, mēs piegādājam gan uz mājas adresēm, gan pasta kastītēm.

Jā. Ja jūsu pasūtījumā ir iekļauta izsekojama piegāde, mēs nosūtīsim jums izsekošanas numuru tiklīdz prece atstās mūsu noliktavu. Jūs varat izmantot šo lapu, lai izsekotu savu pasūtījumu pēc izsekošanas numura saņemšanas.

Jā, noteiktām precēm mēs piedāvājam ekspress piegādi. Kad produkts ir pievienots grozam, uzsāciet noformēšanas procesu, un visi piegādes varianti tiks parādīti 2. solī ar nosaukumu: 'Shipping'.

Ja sūtījumam nepieciešama saņēmēja paraksts, un jūs neesat mājās piegādes brīdī, sūtījums tiks glabāts vietējā pasta nodaļā. Šādā gadījumā jums tas būs jāizņem pasta nodaļā. Pretējā gadījumā, ja precei paraksts nav nepieciešams un esat norādījis drošu vietu vietējā pasta nodaļā, viņi to piegādās tur.

Sūtījumi netiks automātiski pārsūtīti uz jūsu jauno adresi. Mēs iesakām sazināties ar vietējo pasta nodaļu par sūtījumu pārsūtīšanas pakalpojumiem, kas nodrošinās, ka jūsu prece tiks pārsūtīta.

Daudzi pasta pakalpojumi, piemēram, USPS, FedEx, UPS, Royal Mail un citi, piedāvā sūtījumu pārsūtīšanas pakalpojumus, ja sazināties ar tiem tieši, jo mēs to nevaram noorganizēt jūsu vietā.

Jā, mēs varam piegādāt uz militārajām adresēm. Lūdzu, ņemiet vērā, ka reizēm mēs varam nespēt sniegt precīzus piegādes laikus, jo prece var ilgi atrasties pārvadājumā uz nenoteiktu vietu. Ja jums nav iebildumu gaidīt, mēs labprāt nosūtīsim jums.

Ja jūsu prece ir ieradusies bojāta, lūdzu, vispirms sazinieties ar kurjeru un pieprasiet prasības numuru. Mums arī ir nepieciešams bojātās preces attēls. Kad jums ir prasības numurs un attēls, lūdzu, nosūtiet mums ziņu šeit, un mēs varēsim nosūtīt jums jaunu preci.

Ja esat saņēmis nepareizu preci, lūdzu, sazinieties ar mums šeit, pievienojot attēlus ar sūtījuma etiķeti un saņemto preci.

Ja neesat apmierināts ar savām precēm, lūdzu, sazinieties ar mums šeit, un mēs jums paziņosim atgriešanas adresi konkrētajai precei.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs pieņemam atgriešanu tikai tad, ja prece ir neizmantota un oriģinālajā iepakojumā.

Mēs neizsniedzam atmaksas, ja prece ir nosūtīta, izņemot gadījumus, kad prece tiek uzskatīta par pazudušu. Ja prece ir bojāta, jūs neesat apmierināts ar savu pasūtījumu vai esat saņēmis nepareizu preci, mēs varam vai nu nosūtīt citu preci, vai noteiktos gadījumos piedāvāt atmaksu.

Visas atgriešanas piegādes izmaksas sedz pircējs. Samaksātās piegādes izmaksas netiek atmaksātas, ja vien prece nav pazudusi pārvadāšanas laikā.

Kad atgrieztā prece nonāk atpakaļ noliktavā, tā tiek pārbaudīta. Pēc pārbaudes mēs paziņosim jums par atmaksu pa e-pastu. Atmaksa var un tiks veikta tikai uz maksājuma metodi, kas tika izmantota pasūtīšanas brīdī. Atmaksas nauda var ieskaitīties jūsu bankas kontā 3-5 darba dienu laikā.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka pārbaudes un atmaksas piedāvājuma process var ilgt no 1 līdz 10 darba dienām.

Shopsta piedāvā 14 dienu atgriešanas politiku. Mēs varam pieņemt tikai tās atgriešanas, kas nosūtītas atpakaļ (datums, kad tās nosūtāt mums) 14 dienu laikā no piegādes datuma.

Mēs iesakām izmantot izsekojamu piegādes metodi atgriešanai, lai nodrošinātu, ka abas puses var pierādīt, ka preces ir atgrieztas.

Ja neesat saņēmis no mums atbildi 10 darba dienu laikā no brīža, kad atgrieztās preces sasniedza mūsu noliktavu, lūdzu, sazinieties ar mums šeit pēc iespējas ātrāk. Ja esat saņēmis e-pastu, kurā teikts, ka atmaksas process ir pabeigts, lūdzu, pagaidiet līdz 7 darba dienām no šī e-pasta pirms sazināties ar mums.

Mēs pieņemam PayPal, Apple Pay un lielāko daļu galveno kredītkartes vai debetkartes, tostarp Visa, Mastercard & American Express.

Lūdzu, sazinieties ar mums 24 stundu laikā pēc pasūtījuma veikšanas ar pareizo piegādes adresi. Lūdzu, iekļaujiet atjaunināto piegādes adresi pirmajā e-pastā. Jebkādas izmaiņas pēc 24 stundām var nebūt iespējamas, un jūsu pasūtījums var tikt nosūtīts uz nepareizo adresi. Lūdzu, ņemiet vērā, ka, ja esat samaksājis caur PayPal, mums jānosūta prece uz norādīto adresi. Gadījumos, kad PayPal pasūtījumos ir nepareiza adrese, mums jāatceļ pasūtījums un jāveic jauns.

Lūdzu, sazinieties ar mums šeit, ja vēlaties mainīt kādus kontaktinformācijas datus savā kontā.

Ja nevēlaties saņemt no mums jaunumu vēstules un citus reklāmas materiālus uz savu e-pastu, lūdzu, sazinieties ar mums šeit, un mēs noņemsim jūsu adresi no pasta saraksta.

Ja esat blogeris vai sociālo mediju ietekmētājs, lūdzu, atstājiet mums ziņu šeit. Neaizmirstiet norādīt savu vārdu un atbilstošos sociālo mediju kontus.

Ja jums ir kādi jautājumi, problēmas vai vienkārši vēlaties sveicināt, lūdzu, rakstiet mums šeit.

Lai izsekotu savu sūtījumu, lūdzu, apmeklējiet savu pasūtījuma apstiprinājuma lapu no apstiprinājuma e-pasta un pēc tam noklikšķiniet uz izsekošanas numura, lai tiktu novirzīts uz pareizo izsekošanas lapu. Jūsu pasūtījuma apstiprinājuma lapa atrodama, noklikšķinot uz pogas 'Skatīt pasūtījumu' sākotnējā e-pastā, ko saņēmāt, veicot pirkumu.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka lielākajai daļai preču apstrādes laiks ir no 1 līdz 3 dienām, lai gan mēs cenšamies nosūtīt visus pasūtījumus 24 stundu laikā. Jūs saņemsiet izsekošanas numuru pēc apstrādes laika, kad prece atstās noliktavu. Mūsu komanda jūs informēs, ja radīsies problēmas ar jūsu preces nosūtīšanu.

Lielākajai daļai mūsu produktu apstrādes laiks ir no 1 līdz 7 darba dienām atkarībā no preces, šajā laikā jūs varat mums nosūtīt e-pastu par pasūtījuma maiņu vai atcelšanu. Ja prece jau ir nosūtīta, pasūtījumu atcelt nevarēsiet, un tas būs jāatgriež mūsu noliktavā, lai saņemtu pilnu atmaksu. Precei jābūt oriģinālajā iepakojumā.

Ir trīs galvenie iemesli, kāpēc pasūtījums var tikt atcelts:

Noliktavas jautājumi: Var rasties neparedzēts krājumu trūkums.

Maksājuma metodes jautājumi: Izmantotā maksājuma metode tika noraidīta vai darījums netika apstiprināts.

Likumdošanas jautājumi: Dažus produktus likumdošanas ierobežojumu dēļ nevar piegādāt uz noteiktiem pasaules reģioniem.

Ja jūsu pasūtījums tika atcelts krājumu trūkuma vai likumdošanas ierobežojumu dēļ, mēs automātiski piedāvāsim atmaksu. Atmaksas gadījumā maksājums tiks atgriezts jūsu kontā 1 līdz 3 darba dienu laikā, atkarībā no izmantotās maksājuma metodes.

Ja pasūtīšanas laikā ievadījāt atlaides kodu, bet atlaide netika piemērota, lūdzu, sazinieties ar mums šeit, mēs atmaksāsim starpību, ja atlaides kods ir derīgs.

Tas ir bieži uzdots jautājums, un visbiežākais iemesls ir:

Ja izsekošanas lapā redzams "Pending" (gaida), mūsu sistēma var būt izvēlējusies nepareizu kurjeru jūsu sūtījumam. Ja sūtījums ir jaunāks par 48 stundām, viens no mūsu darbiniekiem pārbaudīs šo situāciju un nākamo 48 stundu laikā atjauninās jūsu izsekošanas lapu ar pareizo kurjeru. Tas attiecas uz visiem pasūtījumiem, izņemot tos, kas paredzēti Lielbritānijai, jo mēs nevaram izsekot Royal Mail izsekošanas numurus mūsu sistēmā; lūdzu, izmantojiet: https://www.royalmail.com/track-your-item#/

Mūsu standarta piegādes laiks lielākajai daļai produktu ir 1 līdz 2 nedēļas. Lūdzu, skatiet katra produkta aprakstu, lai iegūtu precīzāku piegādes laika novērtējumu, vai mūsu piegādes lapu.

Mēs piegādājam mūsu produktus visā pasaulē. Tomēr dažus produktus likumdošanas ierobežojumu dēļ nevar piegādāt uz noteiktām valstīm vai reģioniem. Ja produkts jūsu valstī nav piegādājams likumdošanas ierobežojumu dēļ, mēs atcelsim pasūtījumu un nekavējoties piedāvāsim atmaksu.

Standarta piegāde visiem produktiem ir bez maksas.

Mēs piedāvājam arī citas apmaksātas piegādes iespējas noteiktiem produktiem, un šīs iespējas var redzēt pasūtīšanas procesa sadaļā "Piegāde".

Jā, mēs piegādājam gan uz mājas adresēm, gan pasta kastītēm.

Jā. Ja jūsu pasūtījumā ir iekļauta izsekojama piegāde, mēs nosūtīsim jums izsekošanas numuru tiklīdz prece atstās mūsu noliktavu. Jūs varat izmantot šo lapu, lai izsekotu savu pasūtījumu pēc izsekošanas numura saņemšanas.

Jā, noteiktām precēm mēs piedāvājam ekspress piegādi. Kad produkts ir pievienots grozam, uzsāciet noformēšanas procesu, un visi piegādes varianti tiks parādīti 2. solī ar nosaukumu: 'Shipping'.

Ja sūtījumam nepieciešama saņēmēja paraksts, un jūs neesat mājās piegādes brīdī, sūtījums tiks glabāts vietējā pasta nodaļā. Šādā gadījumā jums tas būs jāizņem pasta nodaļā. Pretējā gadījumā, ja precei paraksts nav nepieciešams un esat norādījis drošu vietu vietējā pasta nodaļā, viņi to piegādās tur.

Sūtījumi netiks automātiski pārsūtīti uz jūsu jauno adresi. Mēs iesakām sazināties ar vietējo pasta nodaļu par sūtījumu pārsūtīšanas pakalpojumiem, kas nodrošinās, ka jūsu prece tiks pārsūtīta.

Daudzi pasta pakalpojumi, piemēram, USPS, FedEx, UPS, Royal Mail un citi, piedāvā sūtījumu pārsūtīšanas pakalpojumus, ja sazināties ar tiem tieši, jo mēs to nevaram noorganizēt jūsu vietā.

Jā, mēs varam piegādāt uz militārajām adresēm. Lūdzu, ņemiet vērā, ka reizēm mēs varam nespēt sniegt precīzus piegādes laikus, jo prece var ilgi atrasties pārvadājumā uz nenoteiktu vietu. Ja jums nav iebildumu gaidīt, mēs labprāt nosūtīsim jums.

Ja jūsu prece ir ieradusies bojāta, lūdzu, vispirms sazinieties ar kurjeru un pieprasiet prasības numuru. Mums arī ir nepieciešams bojātās preces attēls. Kad jums ir prasības numurs un attēls, lūdzu, nosūtiet mums ziņu šeit, un mēs varēsim nosūtīt jums jaunu preci.

Ja esat saņēmis nepareizu preci, lūdzu, sazinieties ar mums šeit, pievienojot attēlus ar sūtījuma etiķeti un saņemto preci.

Ja neesat apmierināts ar savām precēm, lūdzu, sazinieties ar mums šeit, un mēs jums paziņosim atgriešanas adresi konkrētajai precei.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs pieņemam atgriešanu tikai tad, ja prece ir neizmantota un oriģinālajā iepakojumā.

Mēs neizsniedzam atmaksas, ja prece ir nosūtīta, izņemot gadījumus, kad prece tiek uzskatīta par pazudušu. Ja prece ir bojāta, jūs neesat apmierināts ar savu pasūtījumu vai esat saņēmis nepareizu preci, mēs varam vai nu nosūtīt citu preci, vai noteiktos gadījumos piedāvāt atmaksu.

Visas atgriešanas piegādes izmaksas sedz pircējs. Samaksātās piegādes izmaksas netiek atmaksātas, ja vien prece nav pazudusi pārvadāšanas laikā.

Kad atgrieztā prece nonāk atpakaļ noliktavā, tā tiek pārbaudīta. Pēc pārbaudes mēs paziņosim jums par atmaksu pa e-pastu. Atmaksa var un tiks veikta tikai uz maksājuma metodi, kas tika izmantota pasūtīšanas brīdī. Atmaksas nauda var ieskaitīties jūsu bankas kontā 3-5 darba dienu laikā.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka pārbaudes un atmaksas piedāvājuma process var ilgt no 1 līdz 10 darba dienām.

Shopsta piedāvā 14 dienu atgriešanas politiku. Mēs varam pieņemt tikai tās atgriešanas, kas nosūtītas atpakaļ (datums, kad tās nosūtāt mums) 14 dienu laikā no piegādes datuma.

Mēs iesakām izmantot izsekojamu piegādes metodi atgriešanai, lai nodrošinātu, ka abas puses var pierādīt, ka preces ir atgrieztas.

Ja neesat saņēmis no mums atbildi 10 darba dienu laikā no brīža, kad atgrieztās preces sasniedza mūsu noliktavu, lūdzu, sazinieties ar mums šeit pēc iespējas ātrāk. Ja esat saņēmis e-pastu, kurā teikts, ka atmaksas process ir pabeigts, lūdzu, pagaidiet līdz 7 darba dienām no šī e-pasta pirms sazināties ar mums.

Mēs pieņemam PayPal, Apple Pay un lielāko daļu galveno kredītkartes vai debetkartes, tostarp Visa, Mastercard & American Express.

Lūdzu, sazinieties ar mums 24 stundu laikā pēc pasūtījuma veikšanas ar pareizo piegādes adresi. Lūdzu, iekļaujiet atjaunināto piegādes adresi pirmajā e-pastā. Jebkādas izmaiņas pēc 24 stundām var nebūt iespējamas, un jūsu pasūtījums var tikt nosūtīts uz nepareizo adresi. Lūdzu, ņemiet vērā, ka, ja esat samaksājis caur PayPal, mums jānosūta prece uz norādīto adresi. Gadījumos, kad PayPal pasūtījumos ir nepareiza adrese, mums jāatceļ pasūtījums un jāveic jauns.

Lūdzu, sazinieties ar mums šeit, ja vēlaties mainīt kādus kontaktinformācijas datus savā kontā.

Ja nevēlaties saņemt no mums jaunumu vēstules un citus reklāmas materiālus uz savu e-pastu, lūdzu, sazinieties ar mums šeit, un mēs noņemsim jūsu adresi no pasta saraksta.

Ja esat blogeris vai sociālo mediju ietekmētājs, lūdzu, atstājiet mums ziņu šeit. Neaizmirstiet norādīt savu vārdu un atbilstošos sociālo mediju kontus.

Ja jums ir kādi jautājumi, problēmas vai vienkārši vēlaties sveicināt, lūdzu, rakstiet mums šeit.